Konflikty plików w %_bindir: perl.spec a perl-*.spec

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Wto, 8 Cze 2004, 14:27:50 CEST

Adam Gołębiowski <adamg w biomerieux.pl> [08-06-2004 14:18]:
> Też racja. To w takiej sytuacji powinien być chyba Conflicts?

Conflicts na coś z perl.spec w perl-*.spec to tak trochę niezabardzo.

> A co jeśli pojawi się kolejny pakiet dostarczający pod2html? będziemy
> mieli pod2html, pod2html.cpan, i pod2html.cpan.2 ?

To olejemy.  Jak ktoś będzie naprawdę potrzebował wszystkich trzech
pakietów, to sobie zrobi --replacefiles.  Pechowa sytuacja, w której
coś wymaga takich trzech pakietów wydaje mi się mało prawdopodobna.

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]