przyszlosc PLD

Maciej 'Agaran' Pijanka agaran w pld-linux.org
Wto, 8 Cze 2004, 22:29:25 CEST

On Mon, Jun 07, 2004 at 05:28:21PM +0200, Sergiusz Pawlowicz wrote:
> --->[Quoting Łukasz 'LCF' Jagiełło <lcf w isonews.pl>:]

> Panowie: czy mogę prosić o wyprowadzkę na discuss?
> Bo zacznę moderować listę.
>
> Andrzej, do Ciebie mam największy żal, że napisałeś
> tutaj pierwszy list, zamiast od razu na discuss,
> przecież mogłeś się spodziewać co się będzie działo.

a ja sie ciesze ze tu napisal
bo discuss nie czytam z zasady..
a kwestie techniczne tez byly poruszane..wiec imvho dobre miejsce

--
agaran at pld dash linux dot org :: PLD Linux Developer
I do not fear computers.  I fear the lack of them.