przyszlosc PLD

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Śro, 9 Cze 2004, 02:03:51 CEST

pbern w pbern.biz wrote:

> za to Ciebie lubie.

A ja akurat nie. Nie wiem co ma sranie na środek pokoju do pisania na
jednej liście zamiast na 10. Listy, w przeciwieństwie do najczęsciej
spotykanych na wolności pokoi, mają prawie nieograniczoną wielkość i
jeśli trzeba, da się wygospodarować na każdej miejsce dla różnego
rodzaju dyskusji.
Co innego IMHO marudzić na flames (niektórych Twoich Sergiusz, niejeden
stary troll by się nie powstydził) albo na wędkarzy rozmawiających o
połowach jesiotra, a co innego przeganiać ludzi tak tylko dla
porządku.

Wypowiedziane jednym tchem podsumowanie Polaków jako narodu jest IMHO
nieco dziwnym posunięciem, ale w końcu każdy myśli i mówi co uważa za
stosowne.

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa