przyszlosc PLD

Sergiusz Pawlowicz ser w pld-linux.org
Śro, 9 Cze 2004, 09:35:13 CEST

--->[Quoting Maciej 'Agaran' Pijanka <agaran w pld-linux.org>:]

> hmm moim zdaniem  kwestja jakie arch maja byc  a jakie nie
> jest techniczna nie polityczna..

Na jakiej podstawie podejmiesz taką decyzję?

Podaj  paramtery do  technicznej analizy  wielokryterialnej,
gdy  rozmawiamy o  jądrze, które  dopiero będzie  za półtora
roku. Jeśli  jesteś w stanie  mi powiedzieć, jak  będzie ono
wyglądało - uznam cię za wróżkę tysiąclecia.

Powtarzam - pieprzenie  o ty co będzie albo  nie będzie, nie
ma nic wspólnego z developerką,  jest na to oddzielna lista,
używajcie jej  do woli. A  jak lubicie syf, to  już niestety
wygląda na  zbiorowy brak  kultury i obycia,  Samoobrona nie
wzięła się w końcu z niczego.

--
PLD Linux rulez