Problemy z aclocal

Cezary Krzyżanowski dhubleizh w o2.pl
Śro, 9 Cze 2004, 22:46:14 CEST

Witam

Po zainsatlowaniu Kdevelop i próbie skompilowania jakiejkolwiek
aplikacji C/C++ raczy mnie takim błędem:

*cd "/home/users/czarny/adwf" && WANT_AUTOCONF_2_5="1"
WANT_AUTOMAKE_1_6="1" make -f Makefile.cvs
*aclocal
*aclocal: cannot open /usr/share/aclocal/acinclude.m4: Nie ma takiego
pliku ani katalogu
*make: *** [all] Błąd 1
**** Exited with status: 2 ***

plik ten jest w paru miejscach, np. w samym kdevelop, ale nie wgrywa się
do tego katalogu (stworzonego de facto przez automake). Próbowałem
doinstalować wszystko, co ma search -f */acinclude.m4, ale to nic nie
dało :/ Co jest nie tak?

Pozdrawiam
Cz w rny

"Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to The Dark Side" - Yoda