SPECS: avrdude.spec - problem z budowaniem

Maciek Mitura emkwadrat w poczta.onet.pl
Czw, 10 Cze 2004, 00:44:45 CEST

Thu, Jun 10, 2004 at 12:09:43AM +0200, Jakub Piotr Cłapa napisał:

> Poprawiłem, zerknij czy wsio jest ok (buduje się u mnie).

Raczej wszystko ok - buduje się.
Jeszcze takie pytanie mam. Jeżeli w BuildRequires, tak jak w tym przypadku,
podamy tetex-*, to nie musimy już jawnie podawać tetex, bo i tak jest on
wymagany przez tetex-* dobrze myśle?

--
Pozdrawiam
Maciek Mitura