SPECS: vte.spec - rel 4 - STBR (it really gives a huge performance...

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Pią, 11 Cze 2004, 23:44:44 CEST

Fryderyk Dziarmagowski wrote:

> jak narazie to mi zaczęło gnome-terminal wywalać od tego boostu...
> do czego służy następny patch (disable font smoothing)? ustawiam
> czcionkę na Lucia Typewriter i nie ma antialiasingu... hmm
> Mógłbyś rozjaśnić?

Mi chodzi tak samo dobrze ja wcześniej. Natępny patch dodaje GUI (API w
vte było już podobno dość długo dostępne) pozwalający na wyłączenie AA.
Combobox jest w Profile->Effects. Jesli masz ochote, to mozesz go
zbcondowac/wywalic - wydawal sie ciekawy, ale bardzo mi na nim nie zalezy...

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa