Wielkość specy

Łukasz [DeeJay1] Jernaś deejay1 w nsj.srem.pl
Czw, 10 Cze 2004, 17:00:51 CEST

Dnia Mon, 07 Jun 2004 23:32:29 +0200
Jakub Piotr Cłapa <loc w toya.net.pl> nabazgrał:

[---ciach---]

> To jest prawda - warto byłoby jakoś uprościć tłumaczenia. A może
> zwyczajnie dopisać makra foldingu do vima? Niech zwija wszystkie
> tłumaczenia i zostawia tylko wersję eng widoczną gołym okiem. Muszę
> się w końcu wgryźć w to i podociągać niektóre sprawy jeśli chodzi o
> spece w moim ulubionym edytorze.

IMHO należałoby zostawić EN i PL bez zwijania, przynajmniej na pierwszy
rzut oka byłoby widać, że ktoś o czymś zapomniał (tudzież nie miał
pomysłu jak przetłumaczyć) a ZTCP to są dwa "podstawowe" języki w PLD...

--
Łukasz [DeeJay1] Jernaś
"PLD wspiera tych uzytkownikow, ktorym PLD dziala." - djurban