Problemy z aclocal

Cezary Krzyżanowski dhubleizh w o2.pl
Pią, 11 Cze 2004, 09:39:47 CEST

Marcin Krzyżanowski wrote:

>z jakimi parametrami aclocal jest wywolywane i co jest w configure.in,
>czy tam nie jest zapisane ze wymaga tego pliku ? bo normalnie to aclocal
>nie wymaga tego pliku napewno.

Zaraz sprawdzę...ale powiedz szczerze...dlaczego powinno mnie to
obchodzić??? Instaluje program, który ma mnie wspomóc w tworzeniu innych
aplikacji...i z założenia nie powinienem się zagłębiać, jak on w
bebechach! Znam jego ogólny model - ja piszę kod, on mi w tym pomaga
itd...a tu muszę grzebać w jakiś plikach, o których szczerze nie mam
pojęcia, bo nie znam konstrukcji make'ów (dlatego chciałem skorzystać z
Kdevelop).....zaraz sprawdzę, co tam za kicha....pusty plik też
działa....ale tak czy siak, są jakieś wielbłądy w innych plikach *.m4 z
pakietu automake, które wszak nie przeszkadzają w kompilacji, ale są....

Zdroofka
Cz w rny

"Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to The Dark Side" - Yoda