debuginfo - jak działa?

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Pią, 11 Cze 2004, 14:22:26 CEST

Witold Krecicki wrote:

> szczegolnie ze blad moze byc np. w MMX (athlon) ktorego w i386 nie ma, no i co
> z PPC?

Jeśli błąd jest w MMX, to znaczy, że pewnie na poziomie gcc, a nie
programu. IMHO debuginfo jest jednak najprzydatniejsze do debugowania
aplikacji na wyższym poziomie, szczególnie ze względu na jednoczesne
-O2. PPC - rebuild? Ile osób uzywa PLD na PPC w porównaniu do ix86?

Jeśli mamy sprzęt, to nie ma sprawy, ale jeśli go brakuje, to IMHO
lepiej wrzucic debuginfo chociaz na x86, jako że tam przyniesie chyba
najwięcej pożytku.

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa