SPECS: vte.spec - rel 4 - STBR (it really gives a huge performance...

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Pią, 11 Cze 2004, 17:41:41 CEST

--- Jakub Piotr Cłapa <loc w toya.net.pl> wrote:

> Sorry... niepotrzebnie - coś mi się pomerdało...

jak narazie to mi zaczęło gnome-terminal wywalać od tego boostu...
do czego służy następny patch (disable font smoothing)? ustawiam
czcionkę na Lucia Typewriter i nie ma antialiasingu... hmm
Mógłbyś rozjaśnić?

--
Fryderyk Dziarmagowski