pkgconfig na amd64

Marcin Krzyżanowski krzak w hakore.com
Pią, 11 Cze 2004, 19:49:09 CEST

W liście z pią, 11-06-2004, godz. 19:36 +0200, Piotr Szymański napisał:
> Hi,
> Marcin Krzyżanowski (Friday 11 June 2004 19:36):
> A ja widze, zeby dalo sie budowac 32 bitowe pakiety korzystajacych z
> pkgconfig. Jak rozumiem te pkgconfigi z lib64 zwracaja w --libs -L do
> bibliotek 64 bitowych.

to co one zwracają to inna historia, zwracają to na czym zostały
zbudowane, chyba ze zakladasz ze w systemie bedą dwie wersje tych samych
pakietów 32 i 64 bitowa ? wtedy trzebaby dostosować pkgconfig zeby na
amd64 sprawdzał w 2 katalogach standardowo a nie w jednym jak jest
normalnie.

--
Marcin Krzyżanowski
http://krzak.linux.net.pl