SPECS: psi.spec - updated to 0.9.2 final ;) - I hope I didn't brok...

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Sob, 12 Cze 2004, 16:38:23 CEST

Dnia piątek, 11 czerwca 2004 13:42, Jakub Piotr Cłapa napisał:

> Czemu wylecialy:
> - langi

Brak nowych.

> - qca-tls to rozumiem, ale update'u może wymagać qt-plugin-qca-tls.spec
> - co z qt-designer?

Tam było, że to CVSowa wersja - ja kliknąłem stabilną.

Coś poprawić? IMHO CVSowe niech sobie będą nadal na DEVEL, a jakby co to
"fell free to correct me" ;)

--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> http://jack.eu.org/