problem z coreutils?

Nie, 13 Cze 2004, 18:51:01 CEST

Andrzej Augustynowicz wrote:

> na pewno nie ja
> sprawdziłem to na 4 różnych systemach ac
> dodatkowo zainstalowalem sobie czysty systemik w chroocie i to samo

Po prostu opcja  -f chmod-a stala sie mniej "silent".
Ale chyba dobrze sie stalo, ze to wyszlo. Winien jest
/etc/profile.d/tmp-dir.sh :

if [ ! -d ~/tmp ]; then
        mkdir -p ~/tmp > /dev/null 2>&1
        chmod -f og-rwx ~/tmp
fi

IMO o istnieniu/uzywaniu ~/tmp przez uzytkownikow specjalnych powinien
decydowac administrator, a nie skrypty startowe. Tylko jak to sprawdzic?

$(id) -lt 1000 ?

To wprowadzi zaleznosc setup od coreutils...

Comments?

  phone (48)(58) 347 14 61