mozilla{,-firefox} & libnullplugin.so

q# build w o2.pl
Nie, 13 Cze 2004, 20:03:09 CEST

Witam,

Zgodnie z informacja:
http://plugindoc.mozdev.org/faqs/firefox-linux.html#qa-libnullplugin

----
How do I stop Mozilla Firefox from prompting me to install a plugin?

Delete the libnullplugin.so from your Mozilla Firefox plugins directory.
You may have to do this as root if you do not have write access to your
Mozilla Firefox installation from your user account.
----

Jak to zaimplementowac (czy wyrazilem sie poprawnie?) w .spec'u, rozbic
w mozilla{,-firefox}.spec osobny pakiet *-nullplugin-*.rpm, czy przez
bcond? Wydaje mi sie ze chyba rozbicie jest tu lepszym rozwiozaniem,

Niestety nie mam dostepu teraz do PLD, wiec prosze takze o uwzglednienie
tego posta przy przyszlych modyfikacjach powyzszych spec'y.

--
best regards
q#