mozilla{,-firefox} & libnullplugin.so

q# build w o2.pl
Nie, 13 Cze 2004, 21:35:28 CEST

On Sun, Jun 13, 2004 at 08:14:08PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> Hehehe, a jak to zrobic per user ?
> Pieciuset chce by ich pytalo, a trzech nie ?
> Moze rozwiazaniem bylaby osobna grupa z "-r" dla tego pliku +
> udokumentowanie tego ?

Dobre pytanie. Moje odczucie jest takie, ze pytanie co ~1min o instalacje
plugina bywa (jest) denerwujace, wiec wiekszosc bylaby za nie, w
przypadku niemoznosci zainstalowania falsh'a w systemie (a tak czasem ma
byc), ale nie w tym rzecz.

Pomysl dobry, *ale* moze to nieladne z mojej strony, ja bym zabral
urzytkownikom mozliwosc wyboru, wiekszosc linkow na stronach odwoluje
sie do flash'a dla windowsa.

Mozilla w _ulubionych_ ma chyba linki do pluginow, wiec instalacja
nowego nie jest tu az taki wielkim problemem, z kolei wiekszosc stron ma
informacje na temat wymagan do jej obejrzenia.

Bardziej podoba mi sie rozbicie pakietu.

--
best regards
q#