Re: Re: możliwości %setup

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Pon, 14 Cze 2004, 14:22:48 CEST

> A dlaczego rozpakowywanie zip-a mialbys testowac na TYM zip-ie ?

Nie pomyślałem, że mogę to zrobić inaczej. To moje początki ze specami.
Twoje ostatnie pytanie pobudziło moje szare komórki do intensywniejszej
pracy i wymyśliłem, że chyba mogę ustawić do testów sources na moim dysku.
Ja te żródła mam u siebie, bo ściągnąłem żeby ręcvznie zainstalować i chcę
teraz zrobić speca.
--
Krystian T