Czy ktoś zna rosyjski?

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Pon, 14 Cze 2004, 18:39:29 CEST

On Monday 14 of June 2004 12:28, Radoslaw Zielinski wrote:
[...]
Trochę znałem, ale zapomniałem - http://www.altlinux.com/
> Trzeba znów rozgrzebać /usr/lib/rpm/perl.req; zanim zacznę wynajdywać
> koło, chciałbym zobaczyć aktualną wersję z ALT Linux [1].  Niestety,
> rosyjskiego ni w ząb...  Czy ktoś władający językiem Puszkina mógłby
> spojrzeć i znaleźć adres / sposób łączenia się z ich repozytorium?
Mogą wcale nie udostępniać swoich repo - za to są jakieś src.rpmy, zresztą z
binarnych też można wyciągnąć skrypty (ja "rozbebeszam" je mc):
http://ftp.nluug.nl/metalab/distributions/altlinux/Sisyphus/SRPMS.base/home.html
Tyle znalazłem. W ogóle nie znam adresów repo dystrybucji opartych na rpm.

--
Tomasz Wittner