YaST dla PLD

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Pon, 14 Cze 2004, 20:55:01 CEST

On Monday 14 of June 2004 20:21, mrokal wrote:
> Tak sie zastanawialem po przeczytaniu tego
> http://www.novell.pl/news/2004/yast.html
> Co Wy na to? dalo by sie YaST'a "przeportowac" dla PLD?

Kiedyś, jak używałem SuSE, korzystałem również z YaSTa - na początku przyjemne
narzędzie, ale z czasem stało się upierdliwe. Trzeba było pamiętać, gdzie
kliknąć, żeby nie popsuł tego, co się wyrzeźbiło gdzie indziej.

Potem zamieniłem SuSE na PLD (i tak mi zostało pomimo, że piszę z Fedory ;) ).
Przypadek jednak sprawił, że po długiej rozłące z SuSE, kolega poprosił mnie
o pomoc przy instalacji najświeższej wersji (o dwa numerki wyższej, której
używałem ostatnio). Prawie nic nie wiedziałem jak zrobić, siedziałem jak
windziarz klikając gdzie popadnie i prawie nic mi nie wyszło - niezły
obciach ;) Może PLDowskie przyzwyczajenia? Ratowałem honor przy użyciu PLD -
jak zobaczył te błyskawiczne rzeźby poczynione przy pomocy młotka (vim) i jak
wszystko pięknie zaczęło działać, to... zrezygnował z Linuksa, bo ceny moich
czarów go przerastały - i dobrze ;)

Wracając jednak do artykułu, to wiele poza marketingowym bełkotem nie można
wyczytać. A gdy już jesteśmy przy automagikerach, to w FC2 zauważyłem fajną
sprawę, jakże bijącą podobieństwem do windowsupdate - Red Hat Netowrk Alert
Notification Tool i Red Hat Update Agent - to jest dopiero fajna prawa! ;)

--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org>