YaST dla PLD

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Pon, 14 Cze 2004, 22:02:09 CEST

On Mon, Jun 14, 2004 at 08:21:37PM +0200, mrokal wrote:
> Tak sie zastanawialem po przeczytaniu tego
> http://www.novell.pl/news/2004/yast.html
> Co Wy na to? dalo by sie YaST'a "przeportowac" dla PLD?

Gdy byłem młody i głupi (nie, żeby mi teraz przeszło) to używałem SuSE.
Wtedy to było coś na skraju 5.x, 6.x. Wtedy, jeszcze za czasów starego
Yast było to całkiem przyjemne narzędzie, aczkolwiek momentami
upierdliwe.

Ostatnio miałem wątpliwą przyjemność instalować SuSE 9.0. Z pewną doza
zaciekaweiania sięnąłem po Yasta. To co z robili to z tym programem
załamało mnie - powolne, niewygodne, nieestetyczne.