Call for hardware (pld3.0 Wc)

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Wto, 15 Cze 2004, 10:10:15 CEST

On Tue, Jun 15, 2004 at 09:32:28AM +0200, Artur Flinta wrote:
> ROTFL :)))
>
> Ciekawe czy ktoś za dwa lata będzie pamiętał co to jest komputer z czymś
> słabszym niż i686 :) Chyba tylko w lokalnych oddziałach muzeów techniki.
> Ciężko mi sobie wyobrazić próby rzeźbienia PLD 3.0 na czymś takim.

No już, już. Dużo o tym dyskutowaliśmy. A i586 jeszcze przez jakiś czas
będzie żyło pod postacią routerków dla wszelkiej maści niewielkich
sieci.

> Faktycznie, miejsce na i486 mamy, ale na Athlona, którego ma co drugi
> developer PLD już nie? śmieszne to nieco.

Była mowa. i686 to będzie i686 + jakieś tam optymalizacje. Zysk z
budowania paczek pod athlona byłby niewielki. A przynajmniej tak
zrozumiałą ówczesną dyskusję.

> Ja bym zostawił dwie: Athlon i i686.

eee...