Call for hardware (pld3.0 Wc)

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Wto, 15 Cze 2004, 10:19:49 CEST

W liście z wto, 15-06-2004, godz. 10:08 +0200, Jan Meizner napisał(a):

> a jak dla mnie pomysł jest nie zły. IMVHO nie mamy prawa odcinać
> wszystkiego < i686. Ludzie nadal to mają, chociażby jako małe
> serwery/routery - po co coś lepszego (czasami). Nie róbmy Windozy z PLD!!!

I będzie mieć na tym najnowsze KDE, GNOME, OO dla których ważny jest
każdy % przyspieszenia z optymalizacji?

> pamiętał...czy to że teraz są kompy klasy 3 GHz świdczy, że nikt nigdzie
> nie ma P100 P200 itp w jakiś zastosowaniach... ja wiem tyle że w moim

a to jest i586 a nie i486 :)

> byłym liceum jest cała pracownai na i486 - i586...

Dla jednego liceum wypierdolimy optymalizację całej arch?

> ...ja mam na mojej uczelni serwer na P166 - koło naukowe ma na tym stronę,

to też jest i586

> ludzie mają maile, wszystko na PLD 1.0 (z niedystrybucyjnym 2.4) i nie
> wiem czy będe to zmieniał...ostatnio dodałęm HDD i wystarczy...
> ...a co do używalności - chm ... czyżby 3.0 w trybie tektowym miało być
> wolniejsze od W2K?

Skoro nie będziesz zmieniał z PLD 1.0, to po co chcesz ograniczać
optymalizację 3.0?

> Ja też mam Athlona (2 Athlony) i siedze na i686, i jakoś wątpie żeby to
> straszną różnicę robiło... i686 chodzi na athlonie, ale na i586 już raczej
> nie ruszy...

Może zastanówmy się tak naprawdę, kto potrzebuje i586 i słabszych?
Ludzie którzy mają routery i tak naprwdę ciągle siedzą na PLD 1.0 i nie
mają zamiaru nigdy zmienić na nic nowszego, bo wystarcza im samo łatanie
tego co mają nie mogą ograniczać tego czego instalować nie mają zamiaru.

Artur
--
Każdy problem ma swoje rozwiązanie,
jeżeli nie ma rozwiązania to nie ma problemu.