Call for hardware (pld3.0 Wc)

Marcin Doliński devel-pl w pld-dc.org
Wto, 15 Cze 2004, 11:03:53 CEST

W liście z wto, 15-06-2004, godz. 10:58 +0200, Andrzej Zawadzki napisał
(a):

> Obie być powinny!
> I tak w AC kernel dla nowych maszyn jest do d... - czy naprawdę nie
> można na pentium4 osobnego .config zrobić? WSZYSTKIE nowe intele to
> PENTIUM4 z HT, a w PLD kernel z optymalizacją na pentium-pro ciągle... -
> przez co zabawy z kompilacją :-(
./builder -bb --opts --target=pentium4 -r LINUX_2_6 kernel.spec ?
Config nie potrzebny. Tam są ustawiane wyłącznie flagi kompilatora.

> Co do oporów, do Athlona to w większości przypadków wzrost ze zmiany
> architektury to 5%-10% więc równie dobrze można przy i586 zostać :-P
> Mnie 5% (za darmo!!!) cieszy :-P
Z -mtune=pentium4 też to dostaniesz.

> A stare kompy klasy pentium I - skoro to routerki to może zestaw
> routerkowy, na stację roboczą? Naprawdę wątpię...
Mam desktopa takiego. Również trochę Xterminali na tym pracuje.