Call for hardware (pld3.0 Wc)

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Wto, 15 Cze 2004, 11:10:57 CEST

Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Pewnie wiecej.
>
> Ktos twierdzil, ze kod zoptymalizowany pod i586 puszczony na i686 dziala
> wolniej niz i386 na tej samej maszynie.
>
> Rezygnacja z arch oznacza:
> 1. potencjalny zysk miejsca na inna arch na ftp
> 2. potrzebe obsluzenia przejscia na inna arch przy upgrejdzie
> 3. troche mniej pracy dla nowego RM-a
> 4. spadek opoznien zwiazany z mniejszym prawdopodobienstwem rozjechania
>    sie budowania na roznych architekturach
>
> Dodanie nowej arch:
> 1. potrzebe zasobow dyskowych

Wywalić KDE/GNOME itp na 3/4/586.

> 2. potrzebe udostepnienia maszyny i utrzymywania jej w ciaglej gotowosci
> 3. troche wiecej pracy dla nowego RM-a
> 4. wzrost opoznien zwiazany z wiekszym prawdopodobienstwem rozjechania
>    sie budowania na roznych architekturach

Co do punktów 3, 4 to nie chcę być złośliwy ale w większości przypadków
opóźnienia wynikają z różnic pomiędzy NAPRAWDĘ różnymi architekturami...

Ile było przypadków, że coś się budowało na i386, a na Athlonie nie?
Bo dyskusje, że coś czeka/nie może wejść do AC, bo np. na SPARC się nie
buduje bywają często :-P

ps. Nie chcę wywoływać Świętej Wojny, ale Panowie nie powodujcie żeby
PLD było oderwane od rzeczywistości! Na dziś będą się liczyły 3 arch:
PIV, Athlon i AMD64 - reszta to nisza... - wystarczy popatrzeć na wyniki
firm - kto ile czego sprzedał...

Oczywiście i686 musi zostać bo tego jest masa u nas w domach i firmach.

--
Andrzej Zawadzki