Call for hardware (pld3.0 Wc)

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Wto, 15 Cze 2004, 11:20:58 CEST

Marcin Doliński wrote:
> W liście z wto, 15-06-2004, godz. 10:58 +0200, Andrzej Zawadzki napisał
> (a):
>

> ./builder -bb --opts --target=pentium4 -r LINUX_2_6 kernel.spec ?
> Config nie potrzebny. Tam są ustawiane wyłącznie flagi kompilatora.

Wrrr OK tylko trzeba zrobić:
./builder -bb --opts --target=pentium4 -r LINUX_2_6 kernel.spec

A jak dla mnie to skoro nie ma linii pentium4 dla AC to choć w i686 może
być: kernel-pentium4-HT-2.6.7.i686.rpm czy jakoś tak...

> Z -mtune=pentium4 też to dostaniesz.

I pięknie - czyli warto pentium4 zrobić!

> Mam desktopa takiego. Również trochę Xterminali na tym pracuje.
Twardy jesteś ;-)
A Xterminal to chyba i tak od serwera zależy? (prócz X oczywiście)

--
Andrzej Zawadzki