Call for hardware (pld3.0 Wc)

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Wto, 15 Cze 2004, 11:42:05 CEST

Marcin Doliński wrote:
> W liście z wto, 15-06-2004, godz. 11:10 +0200, Andrzej Zawadzki napisał
> (a):

> Idiotyzm.

Hehe prowokacja (wiem że to więcej roboty w specach, dla RMa) - coś ze
starociami trzeba zrobić ;-) I zgadzam się i486 to chyba najlepsze
wyjście. Tylko nie można zapomnieć, że "idzie nowe".

> Transmeta chodzi jako i586, a to dość mocne procesory. Dodatkowo podam
> ciekawego linka.
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=8497
>
> To cmova nie ma. Kupie sobie jako desktop a Wy się na mnie wysracie.
		         ^^^^^ do domu? Fajne jako odtwarzacz divx ;-) - ciche :-)

> i486 musi być spójne z i686.
>
> rm -rf i386 i586

Dla mnie może być.

I tak nigdy nie będzie tak, że dogodzisz wszystkim!
Pytanie: Jakie przyjąć kryteria?
Bo jak dla mnie to tylko jedno: procent maszyn obecnie używanych.
Może są jakieś statystyki w internecie? (pobieżnie to co widać na forach
to raczej athlon, a potem i686)
Widziałem też jakąś ankietę typu: co będę kupował - i duuuuża przewaga
Athlona.

btw. Ja mam pentium M centrino - jak kompilować? :-)

--
Andrzej Zawadzki