Call for hardware (pld3.0 Wc)

Wto, 15 Cze 2004, 11:56:46 CEST

Andrzej Zawadzki wrote:

> Wywalić KDE/GNOME itp na 3/4/586.

A gdzie jest konkluzja, ze brak jest zasobow?
Mylisz kolejnosc. Najpierw okreslmy _co_ chcemy osiagnac i _dlaczego_ cos
wywalac a potem bedziemy sie zastanawiac _jak_ to osiagnac (czyli: co
wywalic).

Ja akurat na przenosnym dysku mam system i386. I mam tam GNOME.
Bo uzywam go i na starej 486 i na Celeronach...

> Co do punktów 3, 4 to nie chcę być złośliwy ale w większości przypadków
> opóźnienia wynikają z różnic pomiędzy NAPRAWDĘ różnymi architekturami...

Vide ostatnie kilkukrotne problemy z 686 ?

Jak jakas arch sie nie wyrabia, to mozna:
- zrezygnowac z niej
- znalezc mocniejsza maszyne
- szukac innych rozwiazan (vide distcc)

> Ile było przypadków, że coś się budowało na i386, a na Athlonie nie?
> Bo dyskusje, że coś czeka/nie może wejść do AC, bo np. na SPARC się nie
> buduje bywają często :-P

Kwestia polityki. Czy jestesmy kolejna dystrybucja x86-only, czy
wieloplatformowa. Jesli to pierwsze, to ladnych pare osob zrezygnuje.
Jesli to drugie, to trzeba sie nauczyc poprawiac programy...

> ps. Nie chcę wywoływać Świętej Wojny, ale Panowie nie powodujcie żeby
> PLD było oderwane od rzeczywistości! Na dziś będą się liczyły 3 arch:
> PIV, Athlon i AMD64 - reszta to nisza... - wystarczy popatrzeć na wyniki
> firm - kto ile czego sprzedał...
>
> Oczywiście i686 musi zostać bo tego jest masa u nas w domach i firmach.

i386 IMO tez powinno zostac, zeby nie skazywac ludzi ze starym/dziwnym
sprzetem na niebyt.

  phone (48)(58) 347 14 61