Call for hardware (pld3.0 Wc)

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Wto, 15 Cze 2004, 12:46:50 CEST

On Tue, Jun 15, 2004 at 12:17:25PM +0200, Artur Flinta wrote:
> W liście z wto, 15-06-2004, godz. 12:08 +0200, Andrzej Krzysztofowicz

> Nikt nie broni, niektórzy piszą, że lepszy. Idiotyczne imho jest
> robienie supportu dla staroci x86 kosztem nowszych rozwiązań, więc skoro
> znajduje się miejsce na skwarki i alphę, nie widze problemu by nie miało
> się znaleźć na Athlona.

Kod i386 czy i686 działa na pentium4 czy athlonie.
Kod pentium4 i athlon nie działa na i386, ppc, sparcu itd.
"sparc" to nie jest kod wyłącznie dla ultrasparców III, ale także dla
starych 32-bitowych procesorów.
Podobnie jest generic ppc (a nie G3 czy G4), czy alpha (a nie ev6).

Osoba której zniknie dystrybucja dla jednej z używanych przez siebie
architektur z dużym prawdopodobieństwem przerzuci się czym prędzej na
coś innego ze wszystkimi maszynami.