./builder psi.spec -> niespelnione zaleznosci

Marcin Sztolcman lists w urzenia.net
Wto, 15 Cze 2004, 13:13:46 CEST

Jakub Piotr Cłapa wrote:

> [jpc w loc ~/rpm/SPECS] grep openssl psi.spec
> BuildRequires:  openssl-devel >= 0.9.7c
> Zarówno na HEAD jak i na DEVEL. Jeśli nie o to chodzi, to więcej
> szczegółów proszę...

khm... za bardzo sie nie znam, ale jestem pewien ze nie bylo... (tzn
bylem pewien ;) )
zrobilem tak:
get cvs SPECS/psi.spec

i sprobowalem zbudowac:
./builder psi.spec

wywalilo sie configure ze nie znalazl jakiejs biblioteki (nie zapisalem
jakiej). dociagnelem openssl-devel i configure poszlo (teraz sie kompiluje)

wiec przegrepowalem sie po specu w poszukiwaniu openssl, nic nie znalazl
(grep -i openssl psi.spec)

sciagnelem jeszcze raz speca - i :
BuildRequires:  openssl-devel >= 0.9.7c

przepraszam za bledne info ;)