Call for hardware (pld3.0 Wc)

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Wto, 15 Cze 2004, 13:17:48 CEST

W liście z wto, 15-06-2004, godz. 13:03 +0200, Adam Gołębiowski napisał
(a):

> Większość moich maszynek jest klasy i586 i choć zainstalowane jest Ra, to
> nie wykluczam przejścia na Ac po zaprzestaniu wspierania tego
> pierwszego. Ale później co?

Dobrze, że mają niskie zegary :) Bo Intel obecnie żywotność PIV (3GHz i
szybsze) przy dobrym chłodzeniu szacuje na 5 lat, potem scalak ulega
uszkodzeniu ze względu na dyfuzję zachodząca w chipie. Podkręcane PIV
lub pracujące na granicy pracy bezpiecznika termicznego mają szacowaną
żywotność na 3 lata.

> Modlić się, że nikt się tym nie zainteresuje lub liczyć na nowy sprzeęt?

Ja bym obstawał za tym drugim, elektronika niestety ma to do siebie, że
po jakiś czasie pojawiają się mikropęknięcia na PCB, scalaki zdychają,
kondensatory wysychają.

> Z tym ciężko - w jednej z firm po dziś dzień użytkownicy mają na
> desktopy pentiumy, a każdy wydatek na sprzęt komputerowy jest świętem. A
> jakikolwiek upgrade takiego routera to już w ogóle coś nierealnego.

Life is brutal.

Artur
--
Każdy problem ma swoje rozwiązanie,
jeżeli nie ma rozwiązania to nie ma problemu.