Call for hardware (pld3.0 Wc)

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Wto, 15 Cze 2004, 13:32:44 CEST

On wtorek, 15 czerwca 2004 13:11, Jakub Bogusz wrote:
> kernel czy X obcięte o parę modułów/sterowników DRM, a pozostałe 99.95%
> różniące się tylko -march?
> Nie ma zysku w porównaniu do tego, co jest teraz.

Na 386 nie ma nptla, a procesory 386 *są* niszowe. Nie ma sensu się z tym
bawić w przypadku całej dystrybucji. Jak już mówiłem nie ma żadnego problemu,
żeby 386 miało swój niezależny builder na który osoby zainteresowane by
puszczały rzeczy mające sens akurat na tych procesorach (czyli rzeczy
routerowo specyficzne). Ale nie będzie to automatycznie zsynchronizowane z
resztą arch.
(jest pewna alternatywa, ale o niej wspomnę gdzie indziej, bo na razie nie
zapowiada się specjalnie obiecująco)

> Jeszcze przy okazji: jest parę rzeczy działających tylko na nowszych x86
> (np. mp1e - wymaga MMX), budowanych także do drzewa i386 - aby były
> dostępne, jeśli ktoś używa jednego rodzaju pakietów wszędzie.

No to niestety będzie się musiał przerzucić na 486. Acze będzie jeszcze jakiś
czas spokojnie sobie egzystowało.