Call for hardware (pld3.0 Wc)

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Wto, 15 Cze 2004, 13:43:14 CEST

Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> A gdzie jest konkluzja, ze brak jest zasobow?

No to jeżeli zasoby dyskowe są to problem 1 odpoada kompletnie...

> Mylisz kolejnosc. Najpierw okreslmy _co_ chcemy osiagnac

Kompromis?

> Ja akurat na przenosnym dysku mam system i386. I mam tam GNOME.
> Bo uzywam go i na starej 486 i na Celeronach...

Tylko, że ktoś pisał o problemach z kompilacją na i386.
A w Twoim przypadku i486 jest optymalne - co właśnie Mariusz i Marcin
proponują.

Czy naprawdę ktoś ma X na 386? Chyba tylko dla zabawy...

> Vide ostatnie kilkukrotne problemy z 686 ?
>
> Jak jakas arch sie nie wyrabia, to mozna:
> - zrezygnowac z niej
> - znalezc mocniejsza maszyne
> - szukac innych rozwiazan (vide distcc)

Prędkość to chyba nie jest duży problem - gorzej z tym, że:

a na SPARCu się znów wywaliło...

> Kwestia polityki. Czy jestesmy kolejna dystrybucja x86-only, czy
> wieloplatformowa. Jesli to pierwsze, to ladnych pare osob zrezygnuje.
> Jesli to drugie, to trzeba sie nauczyc poprawiac programy...

Nikomu nie zależy na odejściu - nie ma co kryć, te kilka osób to trzon
PLD - tylko, trzeba zadać sobie pytanie jak spójne może być wydanie
distro dla tak różnych arch... nawet z kernelem są problemy... :-(

> i386 IMO tez powinno zostac, zeby nie skazywac ludzi ze starym/dziwnym
> sprzetem na niebyt.

Tylko czy im będzie naprawdę potrzebna cała distro, Kurczę jakoś nie
wyobrażam sobie pracy w X na 386 (kernel 2.6 też ma większe wymagania
niż 2.2.... Czy nie szkoda czasu?

--
Andrzej Zawadzki