Call for hardware (pld3.0 Wc)

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Wto, 15 Cze 2004, 13:56:28 CEST

W liście z wto, 15-06-2004, godz. 13:45 +0200, Andrzej Krzysztofowicz
napisał(a):

> Kto mowi ze "kosztem" ?

A wsadzenie i486 zamist Athlon to nie odbywa się kosztem tego drugiego?

> Nie zmieniaj tematu. Tu o alpha/sparc/ppc byla mowa...

Zresztą, skoro --march=i686 -mtune=pentium4 działa na athlonach równie
szybko jak pakiety dedykowane to dla mnie wątek się zakończył.

Artur

--
Każdy problem ma swoje rozwiązanie,
jeżeli nie ma rozwiązania to nie ma problemu.