Call for hardware (pld3.0 Wc)

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Wto, 15 Cze 2004, 16:44:21 CEST

Marcin Doliński wrote:
> W liście z wto, 15-06-2004, godz. 13:43 +0200, Andrzej Zawadzki napisał
> (a):

> Na pakietach dla i386. A wyobrażasz sobie X -query ? Sam pracowałem na
> 386 z 40MHz i 5MB ramu pod Xami.

OK ja też _pracowałem_ TYLKO ja mówię o tym co ma być!!! Za kilka
miesięcy, a nie że kiedyś było... bo możemy się tak do 286 cofnąć (i
jeszcze zacząć ELKA kompilować) albo Amigi 500. Kto Ci teraz o ile ma
386 będzie tam instalował kernel 2.6? KDE czy Gnome? Kto? Po co?
No chyba, że za karę - bo backupu nie zrobił... ;-)

--
Andrzej Zawadzki