Call for hardware (pld3.0 Wc)

Paweł Sikora pluto w ds14.agh.edu.pl
Wto, 15 Cze 2004, 17:26:59 CEST

On Tuesday 15 of June 2004 17:11, Jakub Bogusz wrote:

> Ja już nie mam (płyta została w porę wymieniona na 486 ;P).
> Natomiast pytania o możliwość wykorzystania starego 486 czy 386 się
> zdarzają.

odnosnie starych i386, to ja zawsze przekierowuje na starego slackware-a
z jajkiem lowmem.s (ktory startuje przy 4MB ramu [przy <4 nie sprawdzalem]).
na ruterki styka w sam raz.

z kolei na >=i486 ktore mozna juz przerobic na x-terminale
w szkolach/biurach/itd. widze juz pld, dlatego jestem za tym
by w pld3 bylo -march=i486 (<- ze wzgeldu na atomowki)
-mcpu=pentium[34]|athlon jako podstawa.

na lkml-u byly przeblyski odnosnie emulowania opcode-ow i486
(np. atomowych operacji uzywanych w watkach) na i386,
ale autor pomyslu zostal pognebiony.

ja do i386 reki nie przyloze.

  then Linux is Dolby Digital and all the music is free...