Call for hardware (pld3.0 Wc)

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Wto, 15 Cze 2004, 17:43:32 CEST

Jakub Bogusz wrote:

> Złe pytanie. Nie ile, ale czy.

Dobrze - więc czy? I czy co w 21 wieku taka maszyna oprócz
rutowania/mostkowania może robić - bo jak nic, to IMHO warto już kończyć...

> O liczbę alph, sparców, ppc i amd64 też zapytasz, proponując usunięcie?

Nie, bo tu nie ma (chyba) alternatywy i są ludzie którzy to ciągną.
Zważ, że chodzi głównie o to żeby "się uruchamiało" na 86, a nie że 386
ktoś ma (bo tego jeszcze nie wyczytałem tutaj w "czasie teraźniejszym").
Albo inaczej jeżeli faktycznie ktoś będzie chciał mieć na 386DX PLD 3.0
to jest to dla mnie argument - ale jak ktoś ma w domu Pnetiuma, a w
pracy Athlona to po kij 386 skoro może zainstować 486 lub 586 - które
bedzię spójne i tworzone bez zbędnych komplikacji?

> Dystrybucja tylko na maszyny modne w danej chwili mnie nie interesuje.

Z szroko znanych to takiej nie ma - komercyjne czy Fedora się
ograniczają, a modna AMD64 to syf - empiria - to co zrobiliście w PLD
jest o wiele lepsze!!! (zdanie nie tylko moje)

--
Andrzej Zawadzki