Call for hardware (pld3.0 Wc)

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Śro, 16 Cze 2004, 13:52:00 CEST

Jakub Bogusz wrote:

> ELKS nie jest jednak Linuksem, a i normalny userland nie ma
> zastosowania. Ciekawe jaki % oprogramowania z PLD działałby z 16-bitowym
> intem ;)

Eeee nie da się czegoś wymyśleć?

> W PLD?
> Wsparcie dla 2.2 to Ra, 2.4 Ac.
 > Nie sądzę, żeby Ra po wydaniu Ac długo pożyło.
 > Podobnie Ac po 3.0.

Wsparcie? To jest bardzo poważny problem... -
Dylematy:
Jak dlugo PLD chce wspierać daną linię? Jeżeli już teraz wykorzystanie
i386 jest minimalne - nawet jeśli są teraz działające xterm - to czy aby
napewno będą też "ładnie" pracować na nowych kernelach/glibcach/X? Bo o
to mi wciąż chodzi! Czy jest sens instalowania 3.0 na i386 z 12MB Ram -
bo jak zmieniać na gorsze to po co zmieniać? A dla PLD to sygnał żeby
zakończyć 386, bo będzie łatwiej... (podobno)

A na ruterkach gdzie pewnie jeszcze pracują to co oprócz
kernela-netfiltra jest więcej potrzebne, (ile było zdalnych dziur w
powyższym?), i czy tego nie da się robić dłuuuugo?

Podstawowe pytanie - Będziemy instalować PLD 3.0 na 386 i czy ma to sens?

BTW: Wsparcie w projektach OW to chyba generalnie problem - no bo jak
ktoś ma u siebie 3.0 to co go 1.0 interesuje...

--
Andrzej Zawadzki