Call for hardware (pld3.0 Wc)

Śro, 16 Cze 2004, 16:18:21 CEST

Marcin Krzyzanowski wrote:
> (....)

> wlaśnie, czyli ?

Przeniesie pakiety ktore sie zbudowaly albo bedzie czekal, az ktos poprawi
niebudujace sie architektury.

> jesli jest taka jak np. alpha, to sie traci skutecznie czekając na
> zbudoiwanie :))))

Nie rozumiem?
Czym czas budowania dla i386 ma sie roznic od czasu dla i486 czy athlona?
No, moze w systemie i386 nie bedzie glibc z NTPL...
Bo maszyna buildera moze byc _ta sama_.

  phone (48)(58) 347 14 61