Call for hardware (pld3.0 Wc)

The Undefined undefine w aramin.net
Śro, 16 Cze 2004, 21:18:25 CEST

On Wed, Jun 16, 2004 at 09:11:55PM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> Zonk.
> Zapominasz o PPro, które nie miało MMX.
> A to świetne maszyny.
ale czy dla kilkudziesięciu maszyn należy całą linię pozbawiać mmx-a?
Nie chodzi o ich jakość, ale o ich ilość..

nie lepiej by było zrezygnować z i686, a dać za to pentium2 ?
Dzięki temu na dzień dobry można by włączyć w nim mmxy co by "nieco"
przyspieszyło część aplikacji.
w ten sposób niewielką utratę wydajnosci odczuło by jedynie kilku
użytkowników maszyn z pentium pro którzy by w PLD 3.0 musieli się
przesiąść na i486, natomiast cała reszta(nie wiem ile ale sądzę że nie
mniej niż jakieś 90% użytkowników pld na i686) mogło by się cieszyć
instrukcjami mmx...

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała