Konqeror, otwieranie dokumentów text/plain

Michal Chruszcz troll w troll.one.pl
Śro, 16 Cze 2004, 21:50:34 CEST

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Sunday 25 of
April 2004 09:52, Michal Kochanowicz typed:
> hej
>
> Jeszcze niedawno konqueror potrafił otworzyć pliki tekstowe za pomocą
> komponentu KWrite w swoim okienku, tak jak robi to np. z PDF. Teraz
> odpala zewnętrzą instancję KWrite - dlaczego?
Może to kogoś zainteresuje: znalazłem rozwiązanie. Settings -> Configure
Konqueror -> File Associations -> text -> Left Click Action -> Show file in
embedded viewer. Ale i tak jest do bani, bo zamiast otwierać od razu plik,
to się pyta, czy go otworzyć :-/

--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/?gallery