[sparc64] przejscie 32->64 bity...

Czw, 17 Cze 2004, 10:34:22 CEST

=?iso-8859-2?q?Pawe=B3_Sikora?= wrote:

> a to na 64-bitowym sprzecie mozna sobie odczytac z kosci pamieci
> mniej niz jedno slowo maszynowe? ja kawalek temu sie uczylem o uP,
> ale jakos nie przypominam sobie, by taki trik byl mozliwy.
> czy skwarki sa inne w tej materii?

A to nie jest tak, ze dlugosc "slowa maszynowego" zalezy od trybu pracy
(32/64 bit) ?
Bo jezeli nie jest, to aby wpisac jedna dana do rejestru 64-bitowego
(stala) potrzeba wiekszej liczby instrukcji niz przy 32 bitach...

Poza tym pamiec nie zawsze sie wyrabia przy synchronicznej pracy z
procesorem...

Bierzesz pod uwage, ze to RISC ?

  phone (48)(58) 347 14 61