[AC] upgrade glibc z ready glibc-2.3.4-0.20040612.1

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Czw, 17 Cze 2004, 11:25:21 CEST

On Thu, Jun 17, 2004 at 11:02:04AM +0200, Arkadiusz Patyk wrote:

> Nie wiem jak to wyszło ale dzisiejszy upgrade tych właśnie glibców
> spowodowałał ze wcieło mi /etc/ld.so.conf. Po upgradzie został tylko
> /etc/ld.so.conf.rpmsave !
>
> po mv /etc/ld.so.conf.rpmsave /etc/ld.so.conf jak narazie kernel-2.6.7-1
> działa.

Eh, to samo było kilka miesięcy temu (w drugą stronę), nikt nie marudził.
Tylko przy nowych instalacjach był problem, stąd powrót.
Może ten nowy trigger zadziała.

Ale to i tak nic - jak ktoś ma sparca, to po uaktualnieniu do tego
glibca będzie miał losowo nie działający system.
Ten pakiet jeszcze nie powinien trafić do ready!