SOURCES: setup-special_users.patch (NEW) - don't assume special

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Czw, 17 Cze 2004, 13:23:36 CEST

> a w /tmp możesz zagwarantować unikalność nazw lepiej niż w ~/tmp ?

Co prawda do mnie się odnosi ta złota zasada, ale...
Skoro ~/tmp jest niedobre bo w /home to co stoi na przeszkodzie stosowania
/tmp/$USER/
Funkcjonalność i problem unikalności nazw podobny jak przy ~/tmp a w celu
kompatybilności można zrobić link ~/tmp wskazujący na /tmp/$USER/
--
Pozdrawiam
Krystian T