firefox a mozilla...

Marcin Król krol w wsb-nlu.edu.pl
Czw, 17 Cze 2004, 13:50:02 CEST

Troche sie mi juz rozjasnilo w temacie firefoxa...

1. Z mozilla 1.6 nie bedzie dzialal, dopoki nie poprawi sie wpisu
moz_libdir=/usr/lib/firefox-0.9 na moz_libdir=/usr/lib/mozilla-firefox w
pliku /usr/lib/mozilla-firefox/firefox. Problem ten nie wystepuje jezeli
w systemie jest zainstalowana mozilla 1.7. Odpowiednia late poprawiajaca
sciezke zaraz commitne.

2. Aby firefox dzialal na userze trzeba: usunac profil firefoxa na
koncie roota, odpalic firefoxa na roocie, usunac profil firefoxa na
userze, odpalic firefoxa na userze. Przyczyna: nie wiem jeszcze czemu,
ale firefox w wersji 0.9 szuka plikow .ini w /usr/lib/mozilla-firefox, a
ze ich tam nie ma, probuje je zakladac, co sie uda tylko na roocie.
Firefox 0.8 obywa sie bez tych plikow. Probuje zmusic wersje 0.9 do
takiego samego zachowania :)

M.