[AC] upgrade glibc z ready glibc-2.3.4-0.20040612.1

Tomasz Rutkowski rennis w o2.pl
Czw, 17 Cze 2004, 18:43:36 CEST

W liście z czw, 17-06-2004, godz. 11:02 +0200, Arkadiusz Patyk napisał
(a):

> Nie wiem jak to wyszło ale dzisiejszy upgrade tych właśnie glibców
> spowodowałał ze wcieło mi /etc/ld.so.conf. Po upgradzie został tylko
> /etc/ld.so.conf.rpmsave !

Ja miałem podoby numer.
W rpmsave zachomał mi plik w którym byłą ścieżka  "/usr/lib/libc5" a
orginalny plik zaginoł.
Po wielkich kombinacjach skapnołem się o co chodzi i dopisałem do niego
"/usr/X11R6/lib" i zmieniłem nazwe na właściwą.
Jak była nie właściwa to xauth i xinit się wykrzaczały twierdząc że nie
mają odpowiednich  bibliotek dzielonych, które defakto były.
Pozdrawiam.

--
Tomasz Rutkowski <rennis w o2.pl>