arch - centrino?

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Czw, 17 Cze 2004, 22:44:40 CEST

On Thu, Jun 17, 2004 at 10:08:07PM +0200, Jakub Bogusz wrote:

> Zwłaszcza, że np. pentium3 od pentium2 różni się -msse, które używane
> jest bardzo rzadko, a tam gdzie jest - bywa wykrywane w czasie
> działania. Pakietów, gdzie wybrać trzeba na etapie kompilacji, jest
> bardzo mało (mplayer na szczęście już do nich nie należy).
> Jak się komuś chce - może je znaleźć, wtedy można się zastanawiać nad
> dodatkowymi zasobami z _tymi pojedynczymi pakietami_.
> Dla całych drzew nie ma sensu wychodzić poza zbiór
> i386/i486/i586/i686/k6/athlon/pentium4 (tyle rozróżnia gcc 3.4.0).

Podobno -fpmath=sse/sse2 czasem coś daje. sse2 to pentium4 chyba
dopiero. Mówię podobno, bo mój raytracer z -fpmath=sse działał na
athlonie-xp wolniej ;-) Ale od opteronów AMD zaleca używanie SSE do
operacji zmiennopozycyjnych.

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith :: GCS !tv h e>+++ b++
: ::: Logic is a nice contrast to the Real World. :: UL++++$ C++ E--- a?