SPECS: jabber-proxy65.spec - added note how to configure this thin...

Łukasz [DeeJay1] Jernaś deejay1 w nsj.srem.pl
Czw, 17 Cze 2004, 23:44:49 CEST

Dnia Thu, 17 Jun 2004 18:19:12 +0200
Bartosz Taudul <wolf42 w wp.pl> nabazgrał:

> Nie no, bez jaj. Może do post gcc dopiszemy jakie zalecamy książki do
> nauki C, w post cdrtools wkleimy manuala do cdrecord, a w post każdej
> biblioteki instrukcje jak z nią linkować programy? Przecież to
> wszystko jest opisane w dokumentacji.

To proszę wywalić podobne coś z qt.spec. Po prostu dojdą jeszcze
tutaj init-skrypty i później będziesz odpowiadał na pld-users na pytania
"Dlaczego mi nie działą po zainstalowaniu?"
Jak zobowiążesz się do odpowiadania (na każde jedno pytanie i to nie
odpowiedzią typu "zajrzyj do dokumentacji", tylko krok po kroku) to
chętnie usunę to ze speca.

--
Łukasz [DeeJay1] Jernaś
"PLD wspiera tych uzytkownikow, ktorym PLD dziala." - djurban