arch - centrino?

pbern@pbern.biz pbern w pbern.biz
Czw, 17 Cze 2004, 23:53:26 CEST

On Thu, 17 Jun 2004, Pawe? Go?aszewski wrote:
> Ludzie, chyba żeście poszaleli z tymi optymalizacjami...
wcale nie

> W większości wypadków to nic nie daje, albo zysk jest minimalny, więc
> prosze bardzo, nie szalejmy.
sorry.. dlaczego?
centrino jest dosc specyficzny..
centrino to wszytko co najlepszego w p3 i p4.
Optymalizacja teoretycznie powinna duzo pomoc, bo z tego co wyczytalem to
bez optymalizacji centrino rozpoznawane jest jako zwykly i686.

zreszta ja tylko prosze oto by _ktos_ pomogl mi postawic builder dla
centrino.. na jego cel jestem w stanie przeznaczyc maszyne, ktora
aktualnie sie nudzi. co prawda jest to 1x p3 1ghz, ale jezeli ktos by mial
podobny tanio do sprzedania (7.5 x 133) to bym doklupil.
reszta to 160gb, oraz 512mb ramu.
Server ten tylko udostepnia pliki dla malej ASK.

Swoja droga dlaczego negujesz ze ktos chce cos robic?
przeciez nie zmuszam Ciebie bys stawial builder na _wlasnej_ maszynie i
nia sie opiekowal.

Sam dla testow bym chetnie przetestowal czy optymalizacja pod centrino cos
pomoze, czy w czasie dzialania na bateriach, jak i wydajnosci.

> Lepiej się skupić na amd64 albo ia64 albo innych przyszłościowych
> architekturach...
tego nie mam w domu i prawdopodobnie miec nie bede.. a centrino mam.. i
prowdopodobnie pod swoja kuratela bede miec wiecej..

Pozdrawiam
Pawel Bernadowski
GG 3377, email kontakt w pbern.biz