racer.spec.patch

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Pią, 18 Cze 2004, 01:00:16 CEST

Witam
Lubię sobie pojeździć samochodem, więc zająłem się uaktualnieniem racer.
spec
Czy ktoś mógłby zerknąć na to co zrobiłem?

1. Źródło, które użyłem było opisane jako "binaries for nvidia"
	(później spróbuję może powalczyć z src)
2. Nie jestem pewien, ale chyba powinienem dodać wywołanie ldconfig

ps. Prosiłbym o uwagi do speca
--
Pozdrawiam
Krystian T