racer.spec.patch

The Undefined undefine w aramin.net
Pią, 18 Cze 2004, 01:47:53 CEST

On Fri, Jun 18, 2004 at 01:00:16AM +0200, Krystian T wrote:
> Witam
> Lubię sobie pojeździć samochodem, więc zająłem się uaktualnieniem racer.
> spec
> Czy ktoś mógłby zerknąć na to co zrobiłem?
>
> 1. Źródło, które użyłem było opisane jako "binaries for nvidia"
> 	(później spróbuję może powalczyć z src)
ukhm.. jak są źródła to imho bezsensowne jest korzystanie z binarek.
primo - nieznany i niemożliwy do sprawdzenia kod
duo - wsparcie innych architektów
trio - optymalizacje etc...
jeżeli by miała być wyłącznie wersja binarna i niemożliwa była
kompilacja imho trzeba by dac excludearch.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała